Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2012

Bransoletki Cesarska i F&Green

Tak jak myślałam -haft koralikowy wciągnął mnie na całego. Oto kolejna odsłona -trochę nie do końca w moim stylu  ( za bardzo się świeci )ale jak zaczęłam to i ... skończyłam. Oczywiście wplatam sutasz (wykorzystuję zaczęte prace ,spokojnie leżące w szufladzie i czekające na swój moment ). Biało-czarny element to miały być kolczyki,   ale nie za bardzo mi się nie podobały-połączyłam go z koralikami i...jest bransoletka Cesarska -tak nazwał ją mój mąż.
                                                       Od tego elementu zaczęłam.....

 Kolczyki niestety z innej bajki ,ale chciałam pokazać jak bransoletka prezentuje się na ręce.



                                                          BRANSOLETKA CESARSKA
A to kolejna bransoletka -zdecydowanie bardziej w moim guście fioletowo-zielona (to jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych)
                                                              Tak to się zaczęło....



                                                                  Bransoletka F&GREEN


                                                                             To mój zbiór


                                                     W komplecie z kolczykami (prawie pasują ).

A tak wygląda moja kolorowa bransoletka na mojej "rączce "-ciekawe uczucie gdy widzę (w sklepie itp )spojrzenia kobiet kierujące się na moją bransoletkę!!!!Cha ,cha !!!! Lato idzie -kolorowo musi BYĆ!!!


16 komentarzy:

  1. ale sliczna ta branzoletka- przykuwa uwage:)

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVELY, DO YOU SHIP INTERNATIONAL? hOW MUCH IT IS COST?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransolety powalające, nie dziwię się zazdrosnym spojrzeniom. Piękne! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Qué cosa más bonita, esa que llevas puesta te queda genial con tus preciosos ojos azules!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzy Pani niezwykłe cuda!Ciężko oderwać wzrok

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki. A ta z przewagą ZIELONEGO jest super.Moje kolorki. Aż ci zazdroszczę :) Wpatrywałam się w nią i wpatrywałam i dalej się patrzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. A zöld nagyon tetszik !!!!!
    Imádom a zöldet !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne połączenie haftu koralikowego i sutaszu, zwłaszcza zielona bransoletka
    chętnie zostanę tu na dłużej - dopisuję do obserwowanych
    pozdrawiam serdecznie i dużo weny życzę
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful work!!!!!!!!!!! pretty colours!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. muy colorista, me encanta tu trabajo

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory cudowne, zazdrosne spojrzenia murowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe. Chylę czoła - mistrzostwo sutaszowo-koralikowe (wymagające czasu, cierpliwości i precyzji) przy tylu obowiązkach. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń